Klachten
Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten. Dan kunnen we het wellicht met een gesprek oplossen.
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 - 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.
Kosten en vergoedingen
De zorg die wij leveren, wordt volledig vergoed vanuit de basisverzekering. Wij hebben met alle verzekeraars een contract. Helaas staat dit niet altijd duidelijk vermeld op de website van de betreffende verzekeraar. Mocht je twijfelen, vraag ons dan naar de contractering met jouw verzekeraar.
Afspraken dienen minimaal 24 uur van te voren telefonisch of via de email geannuleerd te worden. Door de soms volle spreekuren kan het vervelend zijn als een afspraak last minute wordt afgezegd of als je niet komt opdagen zonder af te melden. Dan hebben wij geen kans meer om iemand anders te laten komen en we maken extra personeelskosten als er een nieuwe afspraak ingepland moet worden. Natuurlijk kan het gebeuren dat je door bv ziekte onverwachts niet kunt komen. Indien er geen dringende reden is voor een afzegging <24 uur van tevoren, zijn wij genoodzaakt u € 35,- voor een gemist intake- of counselingsgesprek icm een echo, of € 15,- voor een vervolgafspraak in rekening te brengen. Deze kosten kunt je niet declareren bij uw zorgverzekeraar. We hopen op je begrip hiervoor.