Contact

030 - 238 34 00
Spoed: 06 - 547 625 09
​info@praktijkvida.nl

Ben je zwanger? We maken graag kennis met je als je woonachtig bent in een van de volgende plaatsen:

Bilthoven / De Bilt / Den Dolder / Zeist / Groenekan / Westbroek / Maartensdijk / Hollandsche Rading / Bosch en Duin / Huis ter Heide / Lage Vuursche 

Je kunt terecht bij één van onze drie locaties: 


  •  

    Bilthoven

    Jan Provostlaan 91
    3723 RP, Bilthoven

  •  

    De Bilt

    Henrica van Erpweg 2
    3732 BG De Bilt

  •  

    Maartensdijk

    Tolakkerweg 217
    3738 JM, Maartensdijk

Woon je niet in één van bovenstaande plaatsen, maar wil je toch graag door Vida begeleid worden tijdens je zwangerschap, bevalling en kraamtijd? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Parkeren: Bij alle lokaties is een parkeerterrein voor de deur aanwezig. Bij onze hoofdlokatie in Bilthoven is het parkeerterrein snel vol. Je kunt dan parkeren aan de Cornelia de Rijcklaan, hier is een doorsteek naar de Jan Provostlaan ter hoogte van onze praktijk.

Openingstijden

Wij houden spreekuur op:
maandag: van 8u30 tm 16u30 (Bilthoven)
dinsdag: van 8u30 tm 12u (De Bilt)
afwisselend maandag of dinsdag: van 18u tm 21u (Bilthoven)
donderdag: van 9u30 tm 12 uur (Bilthoven) en van 17u30 tm 21u (Maartensdijk)
vrijdag: van 8u30 tm 16u30 (Bilthoven)
 

Overig

Klachten

Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? Vertel het ons. We nemen graag de tijd om rustig met je te praten. Dan kunnen we het wellicht met een gesprek oplossen. 
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankelijk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088 - 0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl.  
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl.

Kosten en vergoedingen


De zorg die wij leveren, wordt volledig vergoed vanuit de basisverzekering. Wij hebben met alle verzekeraars een contract. Helaas staat dit niet altijd duidelijk vermeld op de website van de betreffende verzekeraar. Mocht je twijfelen, vraag ons dan naar de contractering met jouw verzekeraar.

Afspraken dienen minimaal 24 uur van te voren telefonisch of via de email geannuleerd te worden. Door de soms volle spreekuren kan het vervelend zijn als een afspraak last minute wordt afgezegd of als je niet komt opdagen zonder af te melden. Dan hebben wij geen kans meer om iemand anders te laten komen en we maken extra personeelskosten als er een nieuwe afspraak ingepland moet worden. Natuurlijk kan het gebeuren dat je door bv ziekte onverwachts niet kunt komen. Indien er geen dringende reden is voor een afzegging <24 uur van tevoren, zijn wij genoodzaakt u € 35,- voor een gemist intake- of counselingsgesprek icm een echo, of € 15,- voor een vervolgafspraak in rekening te brengen. Deze kosten kunt je niet declareren bij uw zorgverzekeraar. We hopen op je begrip hiervoor.